Telefon urgente:
( intre orele 07:00 - 23:00 )
0040 723 450 475
Transport persoane cu autocarul in Suedia, Danemarca, Norvegia, Germania, Cehia si Romania
 

Transport autocare Suedia, Transport autocar Danemarca, Transport autocar Germania, Transport autocar Norvegia, Transport autocar Cehia

1. Aplicabilitatea acestor conditii

 

1.1 Pasagerii se obliga sa respecte Conditiile Generale de Transport si prevederile in vigoare ale Legii Transporturilor din Romania si a celorlalte state prin care pasagerul calatoreste.

 

1.2 Pasagerii se obliga sa respecte prevederile tarilor tranzitate, referitoare la documentele de intrare / iesire, prevederile vamale, financiare si administrative, referitoare la persoana sa sau la bagajele sale. Transportatorul nu isi asuma raspunderea pentru cheltuieli suplimentare determinate de lipsa acestor documente.

 

1.3 Transportatorul si agentii sai nu-si asuma nici o responsabilitate in cazul in care un pasager nu respecta prevederile mai sus mentionate.

 

1.4 Daca unul sau mai multi pasageri sunt retinuti si debarcati in frontiera pentru motive referitoare la formalitatile de trecere a frontierei, bagaje ilicite sau ilegale, si timpul de rezolvare al problemelor depaseste 30 minute, autocarul isi va continua calatoria dupa consumarea celor 30 min.

 

2. Definitii

 

2.1 Prevederile legale referitoare la contractele de transport, definesc cazurile in care transportatorul este eliberat de orice raspundere.

 

2.2 Biletele de calatorie returnate, reprezintă acele bilete pentru care se returnează clientului contravaloarea acestora în condiţiile în care clientul renunţă la călătorie parţial sau integral, conform anexei 1.

2.3  Data plecarii este considerata a fi data la care se incepe calatoria si care este inscrisa pe biletul de calatorie.

 

3. Bilete / Valabilitate / Rezervari

 

3.1 Biletul de calatorie este nominal, nu poate fi transmis altei persoane si trebuie sa fie prezentat la cererea personalului firmei sau a autoritatilor abilitate sa faca controale(reprezinta dovada incheierii contractului de transport intre pasager si transportator).

 

3.2 Biletele (cu exceptia celor platite on-line), fara stampila agentiei emitente sau fara data emiterii nu sunt valabile.

 

3.3 Valabilitatea biletului incepe din ziua plecarii inscrisa pe bilet.

 

3.4 Renuntarea la calatorie si returnarea biletului nu poate fi facuta decat la agentia care a emis biletul, cu respectarea regulamentelor aplicabil in astfel de cazuri.

 

3.5 Orice modificare a datei de calatorie trebuie anuntata la agentia unde a fost cumparat biletul sau la agentia COMATI PSG , platindu-se taxele pentru aceasta operatie, acolo unde este cazul, conform Anexei 1.

 

3.6 Valabilitatea biletelor dus-intors incepe cu data plecarii in calatorie inscrisa pe bilet si in functie de tariful achitat (valabilitate o luna, trei luni sau sase luni).

 

3.7 Rezervarea locului pentru intoarcere pentru biletele dus-intors (OPEN) este obligatorie si trebuie facuta cu cel putin 7 zile inainte de data calatoriei de intoarcere.

 

3.8 Comati PSG  nu garanteaza existenta locurilor libere in data dorita de calator si nu va fi in nici un caz responsabila pentru daunele suferite de calator din pricina imposibilitatii efectuarii calatoriei la data dorita de calator.

 

3.9 Pentru biletele achizitionate dus-intors, programarea pentru retur se face cu cel putin 7 zile inainte de plecare la biroul SC COMATI PSG SRL .

 

3.10 In caz de rezervare a locului pentru calatoria de intors odata cu emiterea biletului, calatorul trebuie sa confirme data de intoarcere in aceleasi conditii ca la pct. 3.9

 

3.11 Rezervarea pentru biletele cu preturi promotionale si cu data fixa de intoarcere nu se poate modifica si nu se restituie contravaloarea calatoriei de intors daca aceasta nu este efectuata in perioada valabiliatatii biletului.

 

3.12 Transportatorul isi rezerva dreptul de a vinde locurile neconfirmate (rezervate).

 

3.13 In cazul reprogramarii datei calatoriei pe teritoriul altor state, se vor aplica regulamentele si taxele de administrare locale.

 

3.14 Restituirea biletelor emise de catre o agentie partenera este permisa doar la cea agentie care a emis biletul.

 

4. Pierderea biletului / Anularea / Reprogramare/ Despagubiri

 

4.1 Biletele pierdute, distruse sau furate nu se inlocuiesc, nu se vor emite duplicate, iar calatorul nu poate fi despagubit in astfel de cazuri.

 

4.2 In cazul pierderii, distrugerii sau furtului biletului de calatorie, este recomandabil ca pasagerul sa aiba o asigurare pentru astfel de cazuri. Daca un bilet a fost declarat pierdut, furat, distrus, este prezentat dupa cumpararea unui nou bilet, contravaloarea “vechiului” bilet va fi returnata calatorului, mai putin o taxa de administrare de 10 euro.

 

4.3 Valoarea penalizarilor in cazul anularii, reprogramarii sau returnarii calatoriei, sunt prevazute in anexa 1.

 

4.4 In nici un caz sau situatie invocata, pasagerul nu poate primi inapoi mai mult de100 % din valoarea biletului de calatorie.

 

4.5 Pretul biletului este conform tarifelor in vigoare din ziua emiterii.

 

4.6 Pasagerul trebuie sa verifice daca biletul are numarul corespunzator de file in momentul cumpararii sau la returnarea acestuia de catre echipajul autocarului dupa efectuarea controlului.

 

4.7 Biletele promotionale si ofertele speciale au conditii diferite in ce priveste anularea, returnarea si reprogramarea.

 

4.8 Cererile de returnare, cererile de despagubire si/sau reclamatiile privind efectuarea calatoriei se vor depune in scris la sediul COMATI PSG din Romania sau la agentia  unde a fost cumparat biletul intr-un interval de maxim o luna de la data plecarii trecuta pe biletul de calatorie in cazul biletelor dus si a biletelor cu data fixa de intoarcere, si maxim 6 luni in cazul biletelor dus-intors OPEN (urgente medicale, deces si altele care se include in definitia de forta majora).

 

4.9 O rezervare de intoarcere la care pasagerul nu s-a prezentat la imbarcare , si nu a anuntat in prealabil cu 48 ore modificarea sau renuntarea la calatorie atrage dupa sine anularea biletului de intoarcere, fara drept de reprogramare sau despagubire a pasagerului

 

5. Bagaje

 

5.1. Geanta cu documente si geanta cu mancare poate fi luata in autocar ca bagaj de mana. Bagajele de mana (maxim 5 kg) trebuiesc depozitate in spatiile speciale din autocar,  nu pe sub scaune sau pe intervalul dintre ele.

 

5.2. SC COMATI PSG SRL nu isi asuma nici o responsabilitate pentru/ sau in legatura cu transportul bagajelor de mana. Acesta revine in intregime calatorului in afara cazului in care deteriorarea este din vina transportatorului si poate fi dovedita de pasager.

 

5.3. SC COMATI PSG SRL  nu este responsabila in cazul pierderii sau deteriorarii de bunuri ca: bani, aur, argint, bijuterii, lucrari de arta sau alte obiecte de valoare cum ar fi camerele foto, video, computere, etc., aflate in bagajul de mana al pasagerilor.

 

5.4. Responsabilitatea pentru furtul, pierderea sau deterioarea bagajelor transportate in cala de bagaje, altele decat bagajele de mana, revine SC COMATI PSG SRL  sau companiei autorizate de catre aceasta sa efectueze transportul, numai in cazul in care acestea se produc din neglijenta intentionata a echipajului autocarului, care va trebui dovedita de reclamant, si numai in limita a 200 Euro, cu exceptia bunurilor mentionate la pct. 5.3.

 

5.5 Pasagerii au obligatia sa depuna orice reclamatie referitoare la pierderea/furtul sau deteriorarea bagajelor, imediat dupa sosire. Orice reclamatie ulterioara nu va mai fi luata in considerare. Reclamatiile se vor trimite pe info@comati-psg.ro.

 

5.6 Este recomandabil ca pasagerul sa detina o asigurare a bagajelor pentru astfel de cazuri.

 

5.7 In tariful biletului de adult sunt incluse 50 kg de bagaj si 30 kg pentru copil (1 sau 2 genti cu dimensiunile 70/40/20 cm), care se vor depozita in compartimentul pentru bagaje al autocarului, precum si un bagaj de mana de maxim 5 kg (poseta, rucsac), care se poate lua in interiorul autocarului. Nu se considera bagaj de cala (cele 50 kg) aparatura electronica, electrocasnica, biciclete, cauciucuri si obiecte voluminoase. Acestea sunt considerate colete si vor fi calculate dupa tarifele firmei, fiind necesara anuntarea anticipat pentru a se afla disponibilitatea spatiului de depozitare in autocar. COMATI PSG isi rezerva dreptul de a refuza la transport aceste colete daca nu sunt ambalate corespunzator.

 

5.8 Nu este permis transportul animalelor.

 

5.9 Este strict interzis ca bagaje, transportul de droguri, substante explozive sau toxice, arme, munitie, tuburi de oxigen sau gaz, butelii sau orice alte substante caustice periculoase, a operelor de arta de patrimoniu fara autorizatiile necesare, precum si alte obiecte si substante prin care se incalca legile in vigoare pe teritoriul Romaniei sau al altor state.

 

5.10 Toate bagajele trebuie sa fie etichetate astfel incat sa se vada clar cui apartine acel bagaj.

 

5.11. In cazul neachitarii de catre calator a contravalorii calatoriei sau a altor obligatii ce ii revin fata de SC COMATI PSG SRL  sau compania autorizata de catre aceasta sa efectueze transportul, SC COMATI PSG SRL are dreptul sa retina total bunurile incredintate spre a fi transportate.

 

6. Intarzieri / Anulari / Modificari

 

6.1. SC COMATI PSG SRL nu isi asuma nici o responsabilitate pentru intarzierile curselor si/sau pentru  pierderile suferite de catre calator, ca urmare a acestor intarzieri. Orele de sosire depinzand de timpul de asteptare din granite si de pe sosele.

 

6.2. SC COMATI PSG SRL are dreptul, oricand, sa anuleze o cursa in cazul amenintarii sau existentei unui razboi, conflict armat, atac terorist, blocada, greva, conditii meteorologice nefavorabile, miscari sociale, probleme tehnice ale autocarului sau alte circumstante ce ar putea fi un impediment pentru efectuarea calatoriei.

 

6.3 Transportatorul isi rezerva dreptul de a modifica tarifele sau orarele de circulatie, cu anuntarea prealabila a pasagerilor.

 

7. Transportatorul

 

7.1 Persoanele cu handicap sau cu mobilitate redusa notifica transportatorului in momentul rezervarii biletului necesitatile specifice privind locul pe scaun, cu conditia ca aceasta necesitate sa fie cunoscuta in respectivul moment.

 

7.2 In conformitate cu dispozitiile Regulamentului European 181/2011, transportatorul declara ca autocarele/mijloacele de transport folosite in desfasurarea activitatii sale nu sunt proiectate corespunzator astfel incat sa asigure transportarea in deplina siguranta a persoanelor cu handicap și persoanelor cu mobilitate redusă.

 

8. Responsabilitatea pasagerului

 

8.1 Pasagerul care rezerva  un bilet de calatorie pentru un alt pasager este responsabil fata de SC COMATI PSG SRL  de orice paguba produsa de acesta din urma.

 

8.2. Copiii sub 18 ani trebuie sa calatoreasca insotiti de un adult.

 

8.3. Copii sunt acceptati la bordul autocarelor numai supravegheati de catre adulti sau in cazul in care detin un act notarial care dovedeste acceptul parintelui sau tutorelui pentru efectuarea calatoriei si numai daca tara de destinatie si/sau tara tranzitata in timpul calatoriei si Conditiile Generale de transport ale SC COMATI PSG SRL  permit acest lucru.

 

9. Obligatiile pasagerului

 

9.1. Este interzisa folosirea aparatelor de radio, casetofoanelor, a mini TV sau video sau a instrumentelor muzicale in autocar. Folosirea unui walkman sau a unui CD player este permisa numai daca volumul sunetului este potrivit la un nivel astfel incat sa nu deranjeze ceilalti pasageri.

 

9.2. Calatorilor le este interzis: deteriorarea sau murdarirea autocarului, folosirea bauturilor alcoolice, obstructionarea in orice fel a conducatorului auto sau a celorlalte persoane din echipaj in indeplinirea in bune conditii a atributiilor specifice, cauzarea de neplaceri sau disconfort calatorilor din autocar sau altor participanti la trafic. Comportamentul care nu se conformeaza sau nu tine seamna de aceste prevederi ale regulamentului, da dreptul SC COMATI PSG SRL sau companiei autorizate care sa efectueze transportul, sa interzica pasagerului efectuarea sau continuarea calatoriei, fara dreptul la o despagubire sau rambursare a pretului biletului

 

9.3 Transportatorul are dreptul de a refuza transportul sau de a-l intrerupe fara dreptul la o despagubire sau rambursare a pretului biletului, in cazul in care pasagerul nu respecta conditiile contractului de transport, incalca legile pe teritoriul Romaniei sau al celorlalte state prin care calatoreste, in cazul in care este intr-o stare care indica o boala contagioasa, are un comportament necivilizat in autocar sau fata de ceilalti calatori si pune in pericol siguranta celorlalti calatori tulburand astfel calatoria (incusiv pasagerii in stare de ebrietate, sub influenta narcoticelor cu comportament violent, imoralsi indecent).

 

9.4 Este interzis fumatul in autocarele SC COMATI PSG SRL .

SC COMATI PSG SRL  este autorizata sa ceara calatorilor care incalca aceasta regula sau sfideaza cererea de a nu fuma, sa coboare imediat din autocar (acolo unde este cazul) fara dreptul la o despagubire sau rambursare a pretului biletului.

 

9.5 In timpul traversarii cu ferry-boat-ul este interzis accesul calatorilor in autocar. Este responsabilitatea calatorului sa ia cu el bagajele de mana, la coborarea din autocar.

 

9.6 Este responsabilitatea calatorului sa se asigure ca detine toate documentele de calatorie necesare intrarii, tranzitarii sau stationarii pe teritoriul unei tari straine cum ar fi pasaport, vize, adeverinta medicala. Daca pe parcursul calatoriei, calatorului i se refuza dreptul de a intra sau a tranzita o tara datorita nedetinerii documentelor corecte de calatorie, , toate consecintele, inclusiv toate daunele suferite de SC COMATI PSG SRL, cad in responsabilitatea si vor fi suportate de catre calator, fara ca aceasta sa poata beneficia de vreo returnare integrala sau partiala a tarifului de calatorie.

 

9.7 Calatorii trebuie sa se prezinte la punctul de imbarcare cu cel putin 30 min. inainte de ora plecarii, cu exceptia cazurilor in care se mentioneaza altfel in pliantul liniei respective. Inregistrarea calatorilor se incheie cu 15 min. inainte de ora plecarii. Calatorii care se prezinta la autocar cu mai putin de 15 min. inainte de ora plecarii risca sa isi piarda rezervarea pentru locul din autocar, fara ca acesta sa poata beneficia de vreo returnare integrala sau partiala a tarifului de calatorie. Orice intarziere, atrage responsabilitatea unilaterala a pasagerului intarziat.     

 

9.8 In cazul opririlor regulate de pe traseu, calatorii trebuie sa se intoarca la autocar in timpul anuntat inainte de oprire, in caz contrar autocarul va pleca din statie fara calatorii neprezentati, SC COMATI PSG SRL  neasumandu-si nici o responsabilitate pentru consecintele acestui fapt.

 

9.9 Pe tot parcursul calatoriei calatorul trebuie sa respecte conditiile si regulile de siguranta la bordul autocarului, reguli ce sunt afisate sau i se vor inmana calatorului de catre echipajul SC COMATI PSG SRL

 

9.10 Sesizarile si reclamatiile privind indeplinirea contractului de transport de catre SC COMATI PSG SRL  observate de catre calator trebuie raportate in scris  in cel mai scurt timp, dar in cel mult o luna de la data calatoriei, cu exceptia cazurilor in care este stipulat un alt interval de timp (ex.4.8)

 

9.11 Daca, pentru indiferent ce motiv, SC COMATI PSG SRL nu poate indeplini sau nu si-a indeplinit obligatiile contractuale, SC COMATI PSG SRL va gasi solutia cea mai buna de remediere a situatiei sau o alternativa pentru transport, in masura in care acest lucru este posibil. Costurile pentru acest lucru trebuie sa fie rezonabile.

 

9.12 Ne rezervam dreptul sa verificam, sa fotocopiem sau sa inregistram in orice alt fel documentele dumneavostra de calatorie, si sa refuzam transportul dumneavoastra la destinatie daca nu detineti documentatia necesara sau documentele par a nu fi in ordine. SC COMATI PSG SRL poate fi subiectul unei amenzi, si ne rezervam dreptul de a recupera aceasta suma de la dumneavoastra daca este cazul.

 

9.13 Pasagerii declara ca au luat la cunostinta de cele prevazute la punctul 7 din prezentele conditii.

 

10. Asigurari

 

10.1 Transportatorul asigura pasagerii pentru toate vatamarile corporale rezultate din deplasarea vehiculului si din prezenta lor in vehicul. Asigurarea nu acopera vatamarile corporale generate din vina pasagerului sau a bagajelor transportate.

 

11. Reclamatii

 

11.1 Transportatorul are obligatia ca in termen de 30 zile calendaristice sa comunice pasagerului raspunsul cu privire la reclamatiile formulate.

11.2 Pasagerul ia act si accepta interdictia de a face publicitate negativa transportatorului si serviciilor prestate de aceasta, fara ca procedura de inregistrare si solutionare a reclamatiilor prevazuta in prezentul capitol sa fi fost indeplinita. Nerespectarea acestei prevederi da dreptul transportatorului sa solicite instantei despagubiri corespunzatoare prejudiciului suferit.

 

DESCARCA GRATUIT
APLICATIA PENTRU ANDROID
FACILITATI SI SERVICII GRATUITE
OFERITE IN AUTOCARELE COMATI PSG
SIGURANTA SI
CONFORT
WI-FI
CAFEA
AC
PRIZA
220V
TV
BAGAJE
50KG
PLATA
ONLINE
USB
COMATI PSG sustine prietenia!
2017-09-27
98%    CLIENTI MULTUMITI
vasile / 18.10.2017
Pentru serviciul de coletarie nota 10
Parteneri
Despre noi
Date de contact
Informatii si rezervari
S.C. Comati PSG S.R.L.
Bulevardul Iuliu Maniu, Nr. 18,
300188, Timisoara
CUI: RO 1817160, NRC: J35/3519/1991
       
Telefon:
+40 256 305 688
+40 356 808 557 - RDS
+40 256 293 974 - FAX
Luni-Vineri: 08:00 - 20:00
Sambata: 10:00 - 14:00
Telefon urgente (07:00 - 23:00) +40 723 450 475
Email: rezervari@comati-psg.ro
Copyright © 2017 Comati PSG
TRANSPORT
CU AUTOCARUL